Vi hjälper er med tidseffektiv och pålitlig support när det behövs. Vi arbetar proaktivt, problem skall lösas innan de uppstår. De flesta problem kan vi ta hand om via fjärrstyrning. En riktig tidstjuv är att personalen gärna vänder sig till den händiga kollegan när problem uppstår med pc eller nätverk, många gånger är denna person inte den it-ansvarige.

Vi har koll på era ärenden

Helpdesk

Duktig och engagerad personal svarar på era frågor och hjälper er om ni har problem med er utrustning eller programvara. Det behövs bara ett nummer för support och frågor, detta innebär att ni kan arbeta vidare med er verksamhet istället för att bli frustrerade för att det inte fungerar.

Enkel uppkoppling för snabb hjälp

Vi kan snabbt koppla upp oss mot er för fjärrsupport.

Förebyggande åtgärder

Vi förebygger att problem uppstår och åtgärdar dem innan det blir ett större fel med kostsamma verksamhetsstörningar som följd.

Om du undrar över något så hör av dig. Du hittar information om hur du kontaktar oss här.